luni, 19 mai 2008

Semn de viata !!

Nu o să lăsăm acest blog să cadă în dizgraţie. La anul va urma altă echipă, care sperăm noi va duce mai departe "brand"-ul ZooM. Cel puţin eu aşa sper. Eu îmi anunţ retragerea din echipă şi din competiţia pentru anul viitor. A fost o experienţă pe care sunt sigur că nu o so uit curând. Şi nici nu aş vrea să se întâmple aşa ceva.
E puţin mai greu în lumea blogurilor de specialitate care văd că s-au afişat acum, să menţii un blog al unei echipe. Şi încă ce echipă. O echipă în care fiecare a avut ocazia să îşi expună părerile, impresiile, supărarile, nervii ( da chiar şi nervii). Dar tocmai asta a făcut această echipă specială. Pentru că aceste personalităţi, puternice de altfel, au găsit o modalitate de a conlucra. Ceea ce sunt sigur ca au reuşit să realizeze şi celelalte echipe. Dar ştiţi cum e..... pentru fiecare membru echipa lui e cea mai specilă dintre toate. Aşa a fost şi echipa asta, evit să utilizez termenii de "echipa mea" . Nu e loc de eu, tu sau el. Nu! doar NOI.

Şi aşa vom rămâne mereu, EROII Dintre Termopane. NOI !

Niciun comentariu: