miercuri, 14 mai 2008

Fluturii...


Şi pentru că atunci când promit ceva mă ţin de promisiune, urmează...FINALA!!!
Se spune că fluturii trăiesc doar o zi. În data de 12,05,2008 noi am fost fluturii acelei zile. A fost momentul nostru de glorie, au fost clipele noastre de succes, am cules roadele muncii noastre. După aproape o lună de întâlniri, muncă, agitaţie, stres şi multe altele a fost si ziua noastră, mult aşteptata finală. După cum chiar numele echipei noastre spune, am fost ultimii care am prezentat campania. Chiar daca sala era pe jumătate goală, emoţiile erau încă prezente deoarece vroiam (şi mai vrem încă) să fim cei mai buni. Cei mai buni dintre cei mai buni.
Nici nu ajunsesem încă în lumina reflectoarelor, că deja eram vedete datorită fotografilor care roiau în jurul nostru de când ne aflam pe banca "de rezervă"(şi din păcate nu toate pozele făcute sunt postate pe site). Şi...urcăm pe scenă, şi ne spunem "rolurile "fiecare dintre noi cum poate mai bine (spre surprinderea mea echipa s-a prezentat mai bine decât ma aşteptam). În comparaţie cu munca depusă pentru a realiza această campanie, "fluturi" am fost prea puţin timp (vreo 10-12 minute). Dar efortul (nopţi nedormite, drumuri la Tg. Mureş şi Bucureşti, cursuri, chiar şi examene pierdute) a meritat. De unde ştiu asta?...În trenul de la Bucureşti la Sibiu, în care ne aflam şi noi, am avut timp să meditez. Şi tot gândindu-mă eu aşa, m-a apucat o nostalgie când realizam că acel drum putea fi ultimul drum de la Bucureşti la Sibiu în calitate de echipă finalistă la Olimpiadele Comunicării şi echipă care a avut ocazia să lucreze cu şi pentru actualul ministru al dezvoltării şi viitorul primar al Tirgu Mureşului.
În final, vreau să mulţumesc, în primul rând colegilor de echipă care m-au suportat (ştiu că v-am chinuit dar voi m-aţi ales) iar în al doilea rând lui Alice, directoarea de campanie a domnului Laszlo Borbely cu care am putut lucra excelent. Totodată sper ca "relaţiile" dobândite cu această ocazie să nu se termine aici.

Niciun comentariu: