luni, 17 martie 2008

Unde sunteţi fetelor…

„Sunt singurel, bing bang...”,dar e cam veche reclama. Între timp s-au mai schimbat lucrurile. Chiar dacă reclama a fost creată special pentru mine (bineînţeles că nu e aşa, dar am spus, de fapt am scris şi eu aşa ca să mă simt mai bine), cred că regizorii ar fi bine să o regândească. Sorina nu mai e. Adriana, nici pe ea nu o văd. Raluca, nici măcar binoclul nu are o rază atât de lungă. Cât despre Roxy, măcar o pot auzi...(între noi fie vorba, adică între mine şi mine, mai ţinem legătura normal) dar pe cine încerc să mint aici? Rectific: Sorina nu mă mai bate la cap cu absolut nimic; Adriana nu mă mai presează, nu mă mai grăbeşte deloc; Raluca chiar mă lasă să dorm...hm deja e ceva suspect aici; Roxy nu mă mai ceartă că nu sunt punctual (până la urmă ce contează un minut, hai două, nu?): „Într-un minut, cât ai întârziat, scriam cinci sloganuri...”. Şi ce să mai, the meltdown was nearly done...
Oricum eram sigur că o să găsesc pe cineva dispus să mi se alăture în ceea ce înseamnă a fi participant la Olimpiadele Comunicării, astfel că mi-am reîncărcat revolverul cu patru cartuşe noi şi iată-mă alături de noii „zoom-eri” la startul unui nou sezon competiţional.

7 comentarii:

Sorina spunea...

Pai, dupa cate vad aici, inseamna ca ai scapat nu de o belea, ci de patru. O fi bine, o fi rau, tu stii mai bine. Dar tare as vrea sa te vad acum cum bati tu pe altii la cap, cum ii grabesti, nu-i lasi sa doarma si le reprosezi ca intarzie :D
Anyway,ma bucur ca ZOOM e "reloaded" si ca ati preluat stafeta. Sa aveti multa inspiratie si chef de lucru!

Anonim spunea...

spor ;)

Anonim spunea...

La ce proba te-ai hotarat sa participi? Tot la Comunicare Politica? Echipa o aveti complecta?..nu de alta dar cred ca cunosc o colega care ar vrea sa participe la acesta proba si nu are cu cine. Suntem tot din Sibiu...ea a participat şi anul trecut al Comunicare Institutionala. Iulia (ideasjockey)

Anonim spunea...

La ce proba ati decis sa participati anul asta? Tot la Comunicare Politica? Si mai ales..aveti echipa complecta? Nu de alta dar am o colega care din cate stiu ar dori sa participe la acseta proba si nu are cu cine...(ea a participat anul trecul la Comunicare Institutionala). Repet, nu sunt sigura dc mai e interesata sau daca nu e deja prea tarziu...

Anonim spunea...

La ce proba ati hotarat sa participati?Tot Comunicare Politica? Si mai ales...echipa o aveti complecta? Nu de alta, dar daca nu, CRED ca am o colega carea r dori sa participe la cOmunicare Politica si nu are echipa. Ea a participat anul trecut la Com Institutionala. REpet...nu stiu sigur daca inca mai vrea dar ma poti anunta daca esti interesat...

Anonim spunea...

La ce proba ati hotarat sa participati?Tot Comunicare Politica? Si mai ales...echipa o aveti complecta? Nu de alta, dar daca nu, CRED ca am o colega carea r dori sa participe la cOmunicare Politica si nu are echipa. Ea a participat anul trecut la Com Institutionala. REpet...nu stiu sigur daca inca mai vrea dar ma poti anunta daca esti interesat...

iulia (ideasjockey)

Anonim spunea...

........+10....