joi, 20 martie 2008

Long live the ”Bologna system”

PANICĂ - am ales cuvântul ăsta la întâmplare. Am pus nişte cuvinte într-o căciulă şi am extras un câştigător...îmi place să mă joc....Mda, ce să vă povestesc!?...Well, în momentul de faţă este cuvântul care îmi ţine de cald (e imposibil de frig la Sibiu pentru perioada asta. Azi-dimineaţă a îngheţat apa...) de-aceea l-am ales. Atât de tare mă strânge încât presimt că o să rămân cu sechele. O secundă, mă strigă DEX.ro să-i fac o vizită...

„PÁNICĂ s.f. Senzaţie de spaimă violentă de care este cuprinsă subit (şi adesea fără temei) o persoană sau o colectivitate. Expr. A intra în panică = a se nelinişti, a se alarma, a se speria (foarte tare). – Din ngr. panikós, fr. panique, it. panico, germ. Panik.”

Asta scrie dacă cauţi cuvântul „panică” în DEX. Ce ar fi dacă nu ar fi existat acest cuvânt? Sau ce ar fi dacă ar fi desemnat altceva decât ceea ce scrie în dreptul lui? Probabil m-aş simţi şi eu mai relax - D. Sunt atât de multe de făcut într-un timp atât de scurt... Sunt puţin revoltat, dar datorită calităţilor mele hyper-dezvoltate reuşesc să îmi menţin calmul. Cum naiba ca în semestru doi, semestrul la sfârşitul căruia urmează susţinerea unei licenţe, să le pui la bieţii copii din anul III, 7 MATERII + modulul pedagogic, adică 8 în total? Ce sa mai zic? Bine că avem cam majoritatea lucrarea de licenţă terminată...şi că nu mai trebuie să mergem la cursuri. Măcar ultimele două afirmaţii de şi-ar fi găsit câte un sâmbure de adevăr, dar de unde atâta fericire? Optimismul nu mă lasă la greu şi iată ca am găsit şi soluţia: „taci şi înghite”.

Long live the ”Bologna system”.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Aprilie, mai si ceva din iunie...Timp ar mai fi pentru toate: si pentru cele 7+1 examene si pentru licenta si, mai ales, pentru Olimpiade. Panica asta e naspa...si nu-i vad rostul. Asa ca: funtea sus si spor la treaba!

A...si poate vor scrie si colegii tai "zoom-eri" pe blogul asta.