duminică, 30 martie 2008

Momentul adevărului

Astăzi, Duminică 30 martie 2008, a sosit clipa cea mare. E ziua în care vom trimite proiectul. Cum colegii mei fac ultimele retuşuri, eu am luat o pauză. Dar nu una oarecare, ci una specială. Revin şi eu cu a doua postare pe blog de la înfiinţarea lui. Aşadar am hotărât de comun acord cu coechipierii că azi com trimite proiectul şi aşa vom face. E totuşi nevoie de o verificare. Deci să vedem. Eu deja l-am verificat de câteva ori şi mi s-a părut în regulă. Acum e rândul celorlalţi. Din câte observ pe feţele „zoom-erilor”, „eroilor dintre termopane” sau cum vreţi să-i mai numiţi, se pare că în curând Dani v-a apăsa pe Send (message) curând. Sperăm cu toţii că „Send”- ul va primii un „Reply” prin care să primim confirmarea că formularul este O.K. Eu deja aştept „Reply”-ul, cu toate că „Send”-ul încă nu a fost efectuat.

Niciun comentariu: