sâmbătă, 19 aprilie 2008

Totul e bine cand incepe cu bine!

Da!!! Totul e bine când se începe cu bine..... şi bine ar fi să se termine tot aşa. Noi credem că am ajuns încă departe. Atât de departe ca nu ştim unde suntem. Aaa...ba da... la Sibiu. Ne scuzaţi dar drumul de la Bucureşti ne-a exterminat. Dar a trecut. În fine!
Echipa şi-a asumat noul rol pe care l-a primit în urma clientului pe care l-am primit la Olimpiadele Comunicarii. Şi nu e orşicine. Cine e interesat poate afla cine este şi ce face clientul nostru. Noi am aflat deja, şi suntem placut surprinşi. E pe placul nostru. Noi stim de ce.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce e cu secretomania asta? Nu împărtăşiţi cititorilor cititorilor voştri nici măcar numele clientului?

SORIN spunea...

Nu e secretomanie atata timp cat clientii echipelor se afla "expusi" pe situl oficial al Olimpiadelor. Si cred ca intre echipe se stie cine pe cine a extras....

Anonim spunea...

pot sa le spun eu care este clientul vostru??

mai bine scrieti voi, totusi.. astept posturi, posturi

nu mai am ce citi..:(