luni, 7 aprilie 2008

Se apropie...

Aşa se numea un panou publicitar al echipei ZOOM de anul trecut de la preselecţii... şi iată ca refolosesc sintagma. De data asta se apropie altceva... se apropie plecarea la Bucureşti. Azi am programat o repetiţie scurtă şi o vizită până la Agenţia C.F.R de pe drumul ce duce spre Piaţa Mare. E abia luni şi mai e şi dimineaţă. Aş vrea să mă trezesc direct vineri. Săptămâna aste este una de foc. Pe lângă faptul că trebuie să mergem la Bucureşti, mai trebuie să trimitem şi un mail cu primul capitol din licenţă. Un lucru ştiu sigur. O impresie bună la olimpiade contează cel mai mult, şi tinând cont că primul peu capitol e aprope terminat, nici nu are rost să ma stresez. O să am timp destul în tren ( cam 6 ore) să mai citesc câteceva pentru fabuloasa mea lucrare, şi poate chiar să scriu. Gata că mă strigă telefonul, Iar am întârziat. I’m out.


Niciun comentariu: