vineri, 28 martie 2008

UP (to) DATE .....

Povestea
Another day from a TEAM:
ZOOM R-LOAD-D

CAPITOLUL 1



Cum ne pregătim pentru Olimpiadele Comunicării?

Încă o zi de stres a mai trecut... şi înca ce zi... ne-am bucurat din plin de ea. Şi fiindcă nouă ne-a mers aşa de bine am zis ca să vă arăt şi vouă cum decurge o zi pe la noi în echipă.


În Prim Plan o aveţi pe Despynutza.....
Zoom ...zoom ....zoom..



În acest moment, Despynutza noastră ne ţinea o prelegere despre fenomenul BLOG în societatea românească şi efectele sale în cadrul blogosferei politice ca şi element intermediar de realizare a unei campanii electorale... ( vă place cum suna nu?). De fapt EA vroia să ieşim la un suc atunci :P



Aş fi vrut să zic că ei doi îşi luau notiţe la ce zicea Despynutza... dar ei se uitau după !@#%^&#%* ...nu mai ştiu după ce se uitau dar sigur se uitau ...




Aici deja şi-au dat seama, cei doi feţi frumoşi (Daninho & Marcu) că Despynutza chiar vrea să plece la suc... şi au zis că trebuie să ne apucăm de trabahar..


CAPITOLUL 2
Şedinţa de recapitulare şi reevaluare.




După o relocare atât fizică cât şi mintală, am hotarât că trebuie să arătăm lumii de ce suntem în stare... şi am ajuns să recapitulăm ce am făcut până acum şi să vedem ce paşi mai avem de eliminat de pe formularul de înscriere.
E clar... concurenţa ar trebui să se teamă deja...
Ştiţi filmul "300- Eroii de la Termopile"?
Noi l-am inspirat ... suntem cunoscuţi cu producţia neaparută pe nici o peliculă care se cheamă:
"5 - Eroii dintre Termopane".

Poza de grup ... cikă fumam GRISINE
Apropo nici un membru al echipei noastre nu fumează... avem cu ce ne mândrii...
Haideţi să vi-i prezint încă o dată pe colegii mei... de la stânga la dreapta:

Despynuta >> Marcu >> Daninho >> Paula
Şi pe centrul invizibil aflat în spatele aparatului foto sunt eu
>> Soso <<


CAPITOLUL 3


Strategii şi tactici... bla bla bla !!!

Moment de dat cap în cap

Acum aveţi ocazia să vedeţi în premieră mondială imagini de la faţa locului cu tacticile folosite şi modalităţi de persuasiune folosite de către echipă, în planul ei pentru campanie...


ATENŢIE !!!

URMEAZĂ Imagini CENZURATE :



După cum bine v-am spus, imaginile sunt cenzurate... doar nu era să ne furaţi ideile noastre... nu că nu am avea încredere în concurenţă... dar ne e frică să nu care cumva să vrea Barack Obama să ne angajeze pentru campania lui în desfăşurare... nu că nu l-am ajuta... dar nu mai putem respira de atâtea proiecte... sorry Obama !! GOD bless America !!




În prim plan o avem pe Paula, responsabila cu strategia echipei... şi Daninho ( #1 al echipei)
Şi dacă vă uitaţi şi mai bine o vedeţi şi pe Despynuta>>> Project Mana-GER
Strategia noastră este (vă dau un mic indiciu acum dar să nu mă spuneţi)
"Mergi înainte şi nu te uita inapoi... fără ochelari de protecţie desigur"




Aici ne jura Paula cu mâna pe inimioara ei mică că ea ştie ce face... tocmai de aceea şi-a împletit eşarfa aceea în jurul ei de a trebuit să o "desfacem" noi... dar dupa aceea ne-a zis că se referea de fapt la proiectul pentru Olimpiadele Comunicării.
Paula.... we love you !!!
Si pe Despynutza desigur....



CAPITOLUL 4
Adevarul redezvaluit...


Acum urmează cea mai tare serie de poze... cu cea mai mare parte a zilei...
adică numai "debate-uri, brainstorming-uri, searching (pe Google)... etc"








CAPITOLUL 5

Introducere în sfârşit.


Şi iată că a ajuns şi ziua la sfârşit şi noaptea la început.
E momentul când "vitejii" sau "Eroii dintre Termopane" strâng rândurile spre casă după o nouă zi victorioasă.
Păi cam şi trebuia că altfel era cu belea...
Începusem să vorbim ca şi aşa zisul "Achhhhmed The Dead Terrorist" între noi, adică:
"SHUT UP... I KILLLLL YOU... "
Dar avem noroc că suntem prea obosiţi.

Deci ia să vedem ce se mai întamplă în povestea noastră...

DEZNODĂMÂNT:









De aici încolo bănuiesc că vă daţi seama ce s-a întamplat!
Nu?
Haideţi că vă ajut eu atunci... fiţi atenţi!!!






Şi am încălecat pe un mouse şi eu v-am spus o poveste din taste...
Şi v-am zis povestea în fraze.



Aşa că asta vă zic şi eu acum.

Somn uşor şi vise plăcute... pentru astăzi.

Vă salut cu respect,

Sosobigman

3 comentarii:

Carina spunea...

Se cere o dezmintire. Din pozele astea rezulta ca ati muncit mult. muuult prea mult :)

Anonim spunea...

Buna ideea cu Achmed. La intalnirea de maine a echipei ii voi folosi si eu replicile. :))

Anonim spunea...

Vad ca munciti de zor si ma bucur. :D
M-as bucura si mai tare sa ne intalnim in finala la Camera. So, bafta multa!