luni, 24 martie 2008

Sal'tare

Ţin să îmi fac şi eu simţită prezenţa pe blog, pentru ca "our #1 (number = #) şi anume daninho, v-a acaparat în totalitate atenţia. Deci să începem, mă numesc Sorin, prietenii mă strigă Soso dar voi puteţi să îmi spuneţi Big_Man (dacă mă vedeţi o sa vă daţi voi seama de ce). Dat fiind faptul că sunt o fire orgolioasă (câteodata) şi uitandu-mă la descrierea lui daninho consider că trebuie să realizez o descriere mai elaborata decât ce am zis până acum. Păi să vedem ce ar mai fi......aaaaaa, păi da era să uit. Îmi plac şi mie foarte mult calculatoarele, mi-au marcat tinereţea şi copilăria (asta fiindcă nu aveam şi eu unul).
Muzica îmi place foarte mult când o ascult la altcineva şi altundeva decât la mine. În principiu mi se zice că "aş fi băiat de treaba/gaşcă" , "om blând" , "cu un simţ al umorului mai dezvoltat decât marea majoritate" ....şi multe altele, nu aş avea destul spaţiu pe blog ca scriu toate descrierile care mi-au fost făcute în mod direct sau indirect (adică alţii m-au lăsat sa cred anumite vrute şi nevrute). Într-adevar sunt un om paşnic, consider ca diplomaţia/respectul sunt esenţiale in cadrul relaţiilor noastre din viaţa de zi cu zi. Din păcate asistăm la apusul "cavalerismului" şi al "romantismului" aspecte care le consider esenţiale în viaţa noastră. Dar mă rog, acestea sunt utopiile la care mă gandesc mai tot timpul....... şi la care visez în zilele frumoase de vară. Da, îmi place vara, este anotimpul ideal consider eu, aşa cum îi place unui romantic să creadă.
Am să încep de acum să îmi fac şi eu simţită tot mai mult prezenţa pe blog...promit sa gândesc subiectiv şi sa scriu obiectiv....




Vă salut.....

P.S.: O să mai auziţi de mine......şi eu de voi !

Niciun comentariu: