joi, 27 martie 2008

Neimportant de important

Acum că am dat originalitate blogului „de echipă”, să mai zicem că azi lumea zoom-erilor a fost una „cea mai bună”. Am lucrat cu îndârjire care mai de care şi ne-am încununat cu succese. Chiar am ajuns pe culmile inteligibilului şi ne-am dat seama că timpul trece si proiectul nostru pentru olimpiade a prins contur şi arată într-adevăr pregătit pentru prezentat „lumii noastre”... Am vrea eu, şi cu siguranţă şi restul. De mâne promitem să ne apucăm de treabă, foarte serios. „Încet dar sigur” pare să ne jefuiască neuronii şi să ne mai şi streseze pe deasupra.

„Hai să trecem peste amănuntele astea nesemnificative...” şi atunci mă gândesc dacă „amănuntele acelea nesemnificative” ne dau valoare nouă ca echipă? De aceea focalizăm fiecare chiţibuş, oricât de neinteresant ar părea. Fără să vreau răspund la întrebarea „De ce ZOOM R-load-D?” – zoom in to the details.

În final sper ca vorba acceea: „dacă nu tăceai, filosof, te făceai” să nu fie adevărată şi oricum nu vreau să fiu filosof aşa că tot o s-o scot la iveală.

„Cele mai importante amănunte sunt acele amănunte care ţi se par neimportante.”

daninho

Să fie adevărat?

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunteti cei mai tari...sa ramaneti tot asa...va iubesc mult!!!!

andreea