marți, 25 martie 2008

`ello

După cum bine ştim cu toţii, autocaracterizarea este unul dintre lucrurile care necesită cel mai mult efort…bineînţeles intelectual…dar cu toate acestea mi-am luat inima în dinţi şi m-am aventurat în elaborarea acesteia. “Despina”(adică „moi”), în onomastica românească simbolizează, în prezent, o doamnă sau o stăpână dar să nu credeţi că mi-o iau în cap…îmi accept doar statutul!?!:) Având în vedere că nu sunt adepta autocaracterizărilor care pentru mine sunt doar nişte laude, prefer sa redau imaginea mea citându-i pe câţiva dintre apropiaţii mei. „De o sinceritate rară”, “tipicară şi perfecţionistă”, “ increzătoare şi ambiţioasă” sau “deschisă şi comunicativă ” cred ca sunt câteva dintre aprecierile care mă caracterizează cel mai realist. Aş putea continua la nesfârşit dar cei care vor să mă cunoască mai bine pot să mă abordeze în privat...ha ha ha, glumeam...În concluzie, cu toate că debutul meu ca şi scriitoare nu începe aici, admit faptul ca am întâmpinat dificultăţi în încercarea de a contura cât mai complet şi veridic câteva dintre calităţile mele definitorii.

3 comentarii:

Anonim spunea...

“ increzătoare şi ambiţioasă” sau “deschisă şi comunicativă ” Aceste cuvinte care spun apropiatii tai ca te caracterizeaza sunt niste cuvinte"ieftine" si mult prea uzitate cand esti constrans sa raspunzi la:"cum ma vezi tu?"
In principiu felul in care te vad eu e cu totul diferit poate o sa te doara poate nu dar un lucru stiu sigur despre tine!esti un om ca noi toti, care prin fata care vrea sa o arate celor din jur incearca sa ascunda "imperfectiunile"pe care toti le avem si care o sa dispara o data cu noi.
Deci o persoana care vrea sa isi ascunda rana.

Anonim spunea...

hmmmmm....nu stiu ce sa zic....nu inteleg de ce cineva afirma lucrurile astea....te cunoaste oare?poate nu la fel de bine ca mine si "apropiatii" tai ....de care colegul amintea mai sus.Cu tarie afirm sau reafirm mai bine spus ceea ce am spus despre tine...si fii linistita ca cu cea mai mare obiectivitate am afirmat lucrurile acelea atat eu cat si restul care te cunoastem sau te apreciem...asa ca...noi continuam cu sau fara critici mai mult sau mai putin constructive.Te pup :)

Despynutza spunea...

multumesc pt sustinere....celor care o fac