vineri, 28 martie 2008

oare????

Când am publicat descrierea mea pe blog abia aşteptam să primesc un cometariu...Cam târziu dar a venit...Din păcate (sau din fericire, depinde cum privim lucrurile), nu a fost tocmai comentariul care îl aşteptam. Sa fiu eu o personă care vrea să îşi ascundă rana? Să fim noi toţi doar nişte oameni simpli?... Părerea mea este că fiecare din noi avem ceva special care dacă vrem e mai vizibil dacă nu păstrăm acest ceva special doar pentru persoanele care merită aşa ceva. Iar în ceea ce mă priveşte.... în mometul de faţă nu am nici o rană de ascuns.... De ce?... pentru că, cu toate că trecutul influenţează prezentul şi viitorul... TRECUTUL RĂMÂNE TRECUT şi ar trebui să privim în viitor.
Care e legătura dintre acest comentariu, părerile mele şi SESIUNEA DE COMUNICĂRI????........Dacă aş lua comentariul ăsta ca o piedică în calea reuşitei mele şi totodată a echipei mele.... cred că nu am ajunge departe......dacă privesc critic comentariul primit.... îl pot lua ca pe o provocare. Ce vreau să spun cu asta? Comentariul primit, PRIMUL comentariu primit nu a făcut altceva decât să mă ambiţoneze să demonstrez (împreună cu echipa mea) că respectiva părere este falsă.
De aceea vreau să transmit un mesaj coechipierilor, în primul rând, dar şi celorlalte echipe înscrise în concurs: nu contează vorbele altora, important e ceea ce facem noi şi nimic, nici măcar nişte "impresii" nu trebuie să ne stea în cale.

2 comentarii:

Carina spunea...

Nu stiu despre ce comentarii vorbesti si sincer nici nu cred ca e important. Pe Internet nu e greu sa spui vrute si nevrute. Daca mai esti si anonim, cu atat mai simplu. Imi amintesc ca anul trecut primul comentariu pe blogul echipei de la Olimpiade era unul foarte incisiv, ironic... ne zicea cineva ca parca am lucra la circ :))

Nu a fost incurajator, dar am decis sa nu-i dam atentie...era un anonim care nici macar n-avea capacitatea sa sustina ceea ce zicea. I-am raspuns cat mai ironic cu putina...si am decis sa ne amuzam pe seama lui :)

Multa bafta la Olimpiade :)

Anonim spunea...

Nu trai din vorbele altora si totul va fi bine.

Succes tie si echipei tale.