luni, 24 martie 2008

No comment

Mă numesc Marcu Ioan, am 21 de ani şi m-am născut în Sibiu. Am 172 cm, 73 kg şi sunt student la Facultatea de Ştiinţe Politice, Relaţii Internaţionale şi Studii de Securitate în anul III. Sunt o persoană de înălţime medie, cu ochii căprui, păr castaniu. Sunt sociabil, sportiv, liniştit, în unele cazuri închis, în altele deschis. Depinde de situaţie. Pun foarte mare accent pe valori cum ar fi: familia, dreptatea, toleranţa şi respectul faţă de alţii. Sunt un pic doar, să zicem enigmatic, şi nu ţin neaparat să ies în faţă. Îmi place munca în echipă, dar în unele cazurile în care colegii de echipă sunt neserioşi, prefer munca individuală. Îmi place să-i ajut pe alţii. Nu îmi place să-i dezamăgesc pe cei care au încredere în mine şi încerc să mă ţin de cuvânt. Sunt foarte înţelegător. De obicei evit persoanele care nu-mi plac sau cu care nu mă înţeleg. Recunosc când greşesc. Sunt ambiţios şi luptător şi îmi plac oamenii care sunt ambiţioşi şi luptători.

P.S. Please wait until ZOOM is complete. Two more updates are ready to be uploaded.

Niciun comentariu: