duminică, 23 martie 2008

„Prezentările Publice”:

Nu am plagiat titlul, de aceea l-am scris între ghilimele. Deci să începem. Nu ştiu cât am reuşit să-i duc cu „zăhărelul” pe cei care au citit postările de până acum, dar acum în mod normal ar urma „De ce ZOOM R-load-D?” şi prezentarea membrilor, firesc. M-am gândit totuşi că nişte genii (normal că cei 5 zoom-eri) mai au nevoie câteodată şi de prezentare, să ştie lumea cu cine are de-a face. De asemenea omuleţul verde de la etaj mi-a şoptit că ar fi bine totuşi să prezint ceva în acest articol blogosferic, mai ales că l-am şi numit „Prezentările Publice”. Eu propun prezentarea „lumii”. Cine zicea ca lumea este mică avea dreptate. Chiar aşa şi este. Lumea noastră e compusă din doar 12 oameni: Mihai Coman, Andrei Stoiciu, Ioana Grindean, Sorin Roşca Stănescu, Adriana Săftoiu, Ovidiu Miculescu, Pavel Lucescu, Alfred Bulai, Sorin Tudor, Ştefan Stânciugelu şi Dan Sultănescu.

Niciun comentariu: