marți, 25 martie 2008

Hello

Bună ziua tuturor vizitatorilor blogului nostru! Eu sunt Paula, una dintre reprezentantele sexului frumos ale echipei :p Sunt studentă în anul II şi la iniţiativa colegilor mei m-am alăturat echipei în acest proiect , care mi s-a părut extrem de interesant....lucru care s-a dovedit şi pe parcursul întâlnirilor noastre.E vorba despre Comunicare, o artă, cred eu, în adevăratul sens al cuvântului....şi nu orice tip de comunicare, ci COMUNICARE POLITICĂ-un subiect pretenţios ce presupune ceva cercetare şi studiu în domeniu şi deşi la prima vedere poate părea puţin cam rigid , cu puţin simţ al umorului poate ieşi ceva chiar plăcut- deşi vă poate părea puţin utopic. Aşa că succes tuturor participanţilor la Olimpiade şi voi reveni cu alte impresii foarte curând :)

Niciun comentariu: