marți, 6 mai 2008

şi tot eu...

Având în vedere faptul că "3" e numarul meu norocos, m-am gândit să închei această seara şi cu un al treilea articol. M-am gândit să vorbesc puţin despre brief-ul de prezentare... o adevărată provocare pentru noi, de care ne-am gândit să profităm la maxim... În ce sens? Ne putem etala talentul de consilieri pe partea de comunicare politică, iar tema ne oferă această ocazie. Poate că pentru un moment am zis..."uau!!cu ce să începem.." dar după ce am discutat cu Alice, cu care ne înţelegem foarte bine, şi ne-am clarificat câteva idei, am plecat entuziasmaţi, nerăbdători să trecem la lucrul pentru elaborarea strategiei, am recurs la brainstorming-uri, am dezbătut în "plen" ideile fiecăruia şi schiţa începea să prindă contur... Bineînţeles că trebuie să fie o surpriză pentru toată lumea asa că nu o să insist... Adevarul este că a fost un exerciţiu foarte bun pentru noi şi sperăm să placă tuturor ideile noastre...Vă ţinem la curent cu ultimele noutăţi, aşa că o să conchid prin a vă ura tuturor spor la lucru în continuare şi să ne vedem cu bine luni (cred că o să învăţ încet, încet Bucureştiul, deşi nu aş fi crezut asta, jajajajja). pa pa!!!!

Niciun comentariu: