marți, 6 mai 2008

"Inimile noastre bat la Tirgu Mures"

Drumul spre casă de la preselecţii a fost foarte lung tocmai pentru că aşteptam cu nerăbdare vestea dacă ne-am calificat în finală mai degrabă decât nu ne-am calificat în finală... aproape de casă, de la sursă sigură, aflăm ca... SUNTEM ÎN FINALĂ. Ţipete, bucurie şi îmbrăţişări ce au fost atunci în tren nu a mai vazut niciunul dintre călătorii regulaţi ai C.F.R.-ului.
Bineînţeles că a urmat o altă vizită la Bucureşti, de această dată la Casa Poporului, în urma căruia ne-am extras clientul şi anume... domnul Laszloooooooooooo Borbely. Avem de "compus" campania Ministrului Dezvoltarii pentru primaria din Târgu Mureş pentru a câştiga din primul tur de scrutin.
Fiind nişte silitori înnăscuţi, cum am ajuns acasă şi ne-am odihnit, ne-am şi apucat de treabă. Şi lucrăm, şi lucrăm, şi lucrăm şi sperăm ca finalul să fie cea mai buna campanie. Dar... despre ce lucrăm acum nu vă pot dezvălui. Nimic... deocamdată... totul se va face public după marea finală care de altfel o aşteptăm cu drag :D

Niciun comentariu: