marți, 6 mai 2008

Înscrierea

hmmmm...după cum am putut observa participând la aceste Olimpiade, munca în echipă e elementul cel mai important, după părerea mea, din proiectul nostru de campanie. Deşi am petrecut multe ore discutând şi rediscutând diferite aspecte ale campaniei până a ajunge la forma finală pe care am acceptat-o în unanimitate :) cred că munca noastră nu a fost în zadar, am reuşit să ne înscriem şi să terminăm în timp util ;)) Atfel, primul pas a fost făcut, am învins toate obstacolele ce ne-au stat în cale, am trecut şi peste momentele puţin mai tensionate, în care bineînţeles calmul şi răbdarea noastră, a fetelor, a facut ca să putem trece mai departe :P :P :P
Dar, în principiu totul a fost bine, mult mai bine decât ne aşteptam (Dani ne-a speriat destul de mult, trebuie să specific asta :p) suntem mândri de proiect......keep in touch !!!

Niciun comentariu: